dupavisitometer

Breaking The Magician's Code.

  1. Sekarang, Astro AXN 701, ada siri mingguan khas 'Breaking The Magician's Code', yang mededahkan trick n Tales para-para magician's untuk tatapan umum dan membelah mulut kita dengan perkataan 'o, macam tu rupanya' apabila sang magician bertopeng mendedahkan trick n talesnya.
  2. Buat Ahli-ahli PAS yang sedang gundah gulana dengan idea Kerajaan Perpaduan sekarang, dicadangkan agar menonton siri tersebut untuk memahami dan membaca helah-helah politik dan jampi-jampi politik yang sedang dikenakan kepada mereka ketika ini.
  3. Diharapkan, Ahli-ahli PAS menjadi lebih bijak untuk meneka dan menjangka strategi lawan politik mereka, yang nampaknya terlalu advance untuk mereka, sedangkan mereka masih lagi lembap untuk menongkah dan bertindakbalas kepada strategi yang dikenakan kepada mereka. Ya, mereka sering diperangkap, dan amatlah malang jika mengizinkan diri mereka terperangkap sama.
  4. Dalam sibuk-sibuk isu Kerajaan Perpaduan, keluar pula cadangan untuk mengharamkan SIS. Bukankah seperti ada yang tak kena dengan cadangan ini, pada ketika lawan cuba memecahkan mereka dengan isu kerajaan perpaduan.
  5. Punyalah advance strategi politik lawan, sampaikan boleh membuatkan PAS pula yang 'under-pressure' untuk menjadikan kerajaan Perpaduan ini satu kenyataan dalam mahar yang amat mahal, iaitu menuju pecah dan belah.
  6. Lawan politik mereka kemudiannya menunggu dengan strategi pecah dan perintah, macam dulu-dulu.

2 comments:

besi said...

heheeheh......itulah seni politik...menyerang..bertahan dan menyerang kembali.....jaga2 semua

Unknown said...

Menyerang, bertahan itu biasa, nak bertindak lambat itulah yang jadi masalah.

Sekarang PAS sudah jadi hidung tak mancung, pipi yang tersorong-sorong daaa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...