dupavisitometer

FRAGMEN ITU LALU DAN AKU LEPAS

Sepanjang Mac 07, banyak jemputan Walimatulurus. Aku dengan rendah hatinya memohon maaf sebab gagal hadir. Ini yang aku kesalkan. Aku boleh pohon segalanya, aku boleh rancangkan semuanya, tapi bila berkaitan MASA, aku sentiasa dipihak yang kalah.

Seberang sana tanggungjawab, seberang sini persahabatan dan persaudaraan. Aku bukan bersilat alasan, dan jika aku mampu, aku 99% akan hadir meraikan kalian.
Kepada Joker (yang langsung di kuala Kangsar), Apoi (yang langsung di Lumut) dan rafHannuddin (yang langsung di Pontian), Tahniah sebab sudah bertemu jodoh dan moga kekal ke anak, cucu, cicit dan moga dilimpahkan kurniaNYA, rahmahNYA dan barkahNYA pada kalian.

Ini juga doa pada kawan-kawan yang dulu langsung (Yang sudah mempunyai waris juga!). Kepada kawan – kawan yang dalam pencarian, perancangan mahupun yang tidak pernah merancang apa-apa, percayalah jodoh kalian sudah ada. Hanya masanya sahaja belum tiba.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...