dupavisitometer

MEMORIAM IN BRIEF'

Hidup aku semasa dan selepas Aidilfitri 2007 secara ringkas: - Masuk kerja balik 23/10 - Sampai k.l 21/10 - Tayar Motor hilang kena parap dengan (aku syak) penagih. - Aku lebur RM 120 beli tayar baru tanpa Sport Rim. - 22/10 aku cuti kecemasan, nak settel pasal motor. - Malam Raya ke-5, mat rempit dari Sauk langgar kereta aku. Nasib umur budak tu panjang, aku ingat dah jadi statistik. - Aku kena pindah rumah hujung Oct ni. Ingat nak bukak markaz baru di Bangsar. - Seperti biasa, bila masuk kerja aje, kerja banyak menimbun-nimbun dan bertepek-tepek. - Oh ye, kawan perempuan aku kawin 20/10 (Sabtu) - namanya siti Aziah dah selamat melangsungkan perkahwinan. Alhamdullillah, dah tercapai cita-cita dia. Aku doakan bahagia ke-anak cucu. - Abang kembo aku baru hantar tanda, langkah awal ke alam rumahtangga. Tahniah Cikgu Lan dan Cikgu Suriani. - Aku, Duan dan Keroll, kekal bergaya macam ini juga. Jangan main-main, kitorang banyak duit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...