dupavisitometer

Sub - Bersih

nampaknya, cerita bersih masih lagi hangat dan membakar netizens. banyak pengalaman - pengalaman peserta bersih yang dinukilkan untuk tatapan bersama, yang menghancurkan tembok kecurigaan masyarakat majmuk malaysia yang disiarkan dalam internet ini. apa yang hendak dipelikkan, sebab ini zaman internet, mana yang tak sah, boleh disahkan, mana yang sah boleh dipersoalkan, tanpa batasan.

dan, inilah para-para mamat-mamat sensitif putrajaya kena perhati elok-elok.

dan, sesungguhnya amat kesallah dengan propaganda-propaganda media-media perdana belaan yang semakin mengamalkan directive information, dengan memaparkan berita-berita dan analisis yang selektif dan berupa kosmetik untuk mebaikkanpulih rupa yang buruk. itu tidak mengapalah, tetapi dengan memetik dari sumber yang separa fasik, yang makan upah, serta para pengkhianat, itu terlebihlah sudah.

mereka, sudah jauh menyimpang dari tanggungjawab dan aspirasi rakyat. mereka menafikan hak maklumat dan berita yang bebas, seimbang dan bertanggungjawab.

mana mungkin berita sumbernya dari seorang yang diupah? dan mengapa mengambilkira pendapat dan analisis dari pemimpin yang tidak bertanggungjawab, yang khianat dengan amanah rakyat, yang bacul untuk turun dari kerusi yang dimenangi atas nama parti, bukan atas namanya sendiri, yang membusuk hingga ke tulang. 

akhirnya, yang paling malang, sedang rakyat marhaen mengikat perut dengan belanja kelengkapan yang meninggi, mereka masih boleh lagi memebeli cincin bernilai 25 juta!!

bukalah mata hatimu wahai para marhaen.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...