dupavisitometer

vidoe bersih versi jujur, keputusan suruhanjaya, dan agregat 5 - 3 (785)

video bersih versi jujur
-----------------------------

akhirnya, satu video yang jujur, propaganda free dan amatlah low tech telah dikeluarkan untuk tuntonan orang ramai. setelah di'siap'kan selama seminggu dan sedikit lambat penyiarannya dalam youtube, hasilnya amat mengecewakan dan tidak memberangsangkan jika digunakan sebagai alat propaganda.

dan, pak-pak menteri nampaknya sangat 'ber'syukur' dengan penanyangan video tersebut, sebab komen dalam akhbar jadi panjang sebab ada video. kita sudah ada video, hanya video inilah yang diiktiraf kerajaan dan selainnya hanyalah dakwah dan dakyah kotor pembangkang.

cara berfikir dan bertindak cara lama dari politikus yang dah sezen.

video yang amat buduh ini tidak lain tidak bukan hanya menambahkan sisi bengong kerajaan. tak payah video pun takpa. siapa yang nak percaya? ini masalah persepsi, bukan posisi mana?

keputusan suruhanjaya
-----------------------------

ada sedikit tak faham, teoh tidak dibunuh tetapi cenderung untuk bunuh diri sebab doktrin dan prosedur siasatan yang keras. takda prosedur, mungkin teoh tak bunuh diri. dengan sebabnya ada prosedur itu baru ada kemungkinan teoh nak bunuh diri? tak paham apa yang disiasat? dan tak paham apasal lamanya kes ni nak selesai.

kerajaan dengan penyelesaian cara kerajaan, keluarga dan penyokong teoh dengan cara penyelesaiann mereka sendiri. apa benda yang korang nak? 

Agregat 5 -3
-------------------

walaupun padang tu nampak pelik, sampai boroi pun boleh score, namun keupayaan untuk ,melawan dan merapatkan jurang itulah yang paling dihargai. media malaysia ni sebabkan dah lama sangat duk ikut kata politician, macam tu lah tulis pasal skuad harimau.

dasar dungu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...