dupavisitometer

World Cup 2010

dalam setiap 4 tahun, pesta bola piala dunia singgah dan mencorakkan hidup peminat dan kaki bola. bolasepak adalah permainan mudah dan simple. cuma keazaman dan semangat juang sahaja yang merumitkannya.
jika brasil menjadi juara, maka brasillah satu-satunya negara yang pernah menang world cup di seluruh benua utama. dan jika mana-mana negara eropah yang muncul sebagai pemenang, ia bukan sahaja akan dinobatkan sebagai juara dunia, malah ia akan menjadi satu-satunya negara eropah yang pernah menang edisi piala dunia diluar benua eropah.
dan, jika mana-mana african continent yang menang piala dunia kali ini, ia adalah lakaran sejarah ulung kerana menjadi satu-satu dan pertama-pertamanya negara african continent yang menang piala dunia.
edisi piala dunia kali ini adalah era rooney, christiano ronaldo, torres dan messi.
dan, kita juga menunggu bintang muda yang hanya menunggu masa untuk menyerlah dan memukau jutaan peminat bolasepak dalam piala dunia kali ini.
selamat menikmati piala dunia 2010. sekadar makluman, astro sports sepanjang bulan jun july sudah jadi hotline. tidak percaya silalah telefon sendiri.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...