dupavisitometer

selamat hari lahir ke-2 ahmad adel al-kalbaani

yay...syukur alhamdulillah, umur adel hari ini genap 24 bulan a.k.a 2 tahun.
 
genaplah 2 tahun adel menjadi permata hati babah, penghibur duka lara, peniup semangat di kala babah down gila, penghilang segala duka nestapa, menjadi madu, sumber inspirasi dan motivasi babah dan bonda untuk menjadi ibubapa yang matang dan bertanggungjawab.
 
adellah penghilang penat babah tiap tiap hari bila balik kerja. semangat betul babah nak pergi kerja kalau pagi-pagi adel kejut babah macam yang adel buat tiap tiap hari. walaupun penampar adel tu tak sakit sangat sebab tangan adel kecik, tapi kalau dah sepuloh ke tiga puloh penampar memang sakit sikit jugaklah. hahahaha...tapi babah tak kisah.
 
sejuk hati babah bila babah bentang sejadah nak solat, adel dah mula angkat takbir. walaupun masa sujud adel duduk kat tengkuk babah, naik macam kuda, tapi tak apalah. babah berterima kasih sangat pada bonda, atuk, nenek, pakcik pakcik dan makcik makcik adel yang mengasihi dan mendidik adel masa babah merantau cari rezeki dulu.
 
adel jugak kena banyak banyak terima kasih dan taat pada bonda, yang boleh jadi dan buat semuanya untuk adel. banyak dah bonda berkorban untuk adel tau. tak cukup kalau babah nak list kan kat sini.
 
selamat hari lahir ke 2 wahai permata hati babah bonda, Ahmad Adel Al-Kalbaani. Babah sentiasa berdoa agar adel membesar dengan sihat dan bijak, serta sentiasa sedia untuk berbakti untuk babah dan bonda bila adel besar nanti.
 
sesungguhnya adel adalah amanah dan anugerah Allah kepada babah dan bonda, yang mana babah dan bonda akan pikul dan laksanakan dengan sebaik-baiknya.
 
selalu-selalulah bersyukur anakku, sebab Allah sahajalah sebaik-baik penolong dan sebaik-baik pertolongan. Alhamdulillah.
 
-03/01/2013-

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...