dupavisitometer

hipokrasi orang-orang yang bangang. (perkasa dan YB yang melompat)

Menurut kajian dan survey merdeka review (entah siapalah merdeka review ni, tapi kadang-kadang PAS guna pakai, kadang-kadang BN gunapakai - harap mereka tidak kong-kang macam athory husin) antara PM dan Anwar, PM punya imej yang lebih baik sebab berita yang masuk dalam media perdana pasal anwar semuanya huduh-huduh dan pertuduhan-pertuduhan rekayasa tersebut. 

kemudiannya, banyak konco-konco "murtad" dari perjuangan PKR-anwar yang menyerang dia balik, jadi pawn kepada BN dan diberikan ruang dalam media perdana. lebih buruk menurut merdeka review, tidak semua orang dan semua tempat mempunyai akses kepada media alternatif. media alternatif ni sebenarnya internetlah, bukan flyers yang ditampal di 7-11 walaupun flyers itu jugak salah satu daripada media alternatif/undergrounder.

benar, sejak kes panggil PM+isteri ke mahkamah, video seks made in thailand dan terbaru kes serbuan gereja DU, yang banyak kita tengok bersilat bukanlah UMNO-BN sendiri, tetapi pawn-pawn yang hanya lebih menjaja kekejian jika dibandingkan dengan perjuangan sejati. (apa itu perjuangan sejati? aku pun tak tau, aku main tulis ja). UMNO-BN mahu cuci tangan atau menaguk air yang keruh.

Mereka menyuruh barua katak yang melompat dan perkasa doing the hachet untuk mereka. yang paling teruk, perkasa dan para-para katak ini rela pula diri mereka dijadikan kuda tunggangan untuk umno-bn.
yang paling menyedihkan adalah zulkifli noordin. keduanya ezam. dan ketiganya zahrin. lama-lama kita memerhatikan perkara ini, kita akan berkata kepada mereka, biarlah labu terjun dengan labi-labinya.

dasar murahan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...