dupavisitometer

ustaz nasha lagi

semua orang tidak dapat menerima dan meneka apa yang ada dalam kepala ustaz nasha. ada yang kata dia lebih umno dari umno. ada yang label dia sengaja mencari pasal sebab mintak kena pecat. bila kena pecat, terlepas dengan sumpah bai'ah. tuan ibrahim tuan man kata nasha jangan acu muncung senapang pada dia walau senapang takde peluru.
 
paling akhir, tazkirah TGHH pasal berkomplot dengan syaitan ni kerja dua kali bodoh. melantun dua kali. satu lantun berjauhan dengan jema'ah. lantun dua, berkompromi dengan 'syaitan yang dikenali'.
 
dan ada jugak blogger nakal kata ustaz nasha semakin malas menjenguk bachok. kesian bachok. mari sini bachok...masi sini bachok. teringat pulak aku cerita toyol.
 
yang pasti, apa motivasi ustaz nasha untuk terus terusan menentang jemaah, dan meminggirkan diri? ustaz nasha bukannya berdagang dan melukut tepi gantang dalam pas, sebab dia masih lagi ahli syura pas. dan, sebagai seorang ahli syura yang percaya doa kristian akan dimakbulkan Allah, adalah satu benda pelik dan menjadi bahan ketawa orang sampai bila-bila.
 
dan bukan kerja orang soleh dan pemimpin untuk membuat tuduhan tanpa bukti. itu jahil. itu semua kerja umno dan pencacainya. janganlah ustaz nasha merendahkan dirinya setaraf papa gomo dan parpukari.
 
sekadar perbandingan cerdik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...