dupavisitometer

protolol confident of 150 parlimentary seats

150 out of 222 seats
ampu ke apa ni? ikut laporan jabatan penerangan protolol di PICC semalam (27/-3/2012), gerakan protolol kebangsaan dengan konfidennya kata boleh menang 150 kerusi. selangor dan kedah, kembali ke dakapan. 

nasib baik, ketua gerakan protolol jibby masih reserved dan play it to lower tune. jibby ka jibby koka kata dia ada source of intel sendiri. jadi, gua tau mana dan siapa yang nak jilat gua punya apple sampai licin ni. 

gua sudah mahu turun perang, lu lagi mau bagi gua makan salah pinggan. cilaka punya jendral. gua tahu itu dollah dulu lu punya kawan, lu ingat lu boleh bodoh-bodohkan gua jugak ye?

kalau aku jadi protolol dok makan gaji kat penerangan, hari ini jugak aku berak depan pintu bilik bos. 

kita kena menang perang dengan fakta dan maklumat betul. kita dalam proses saring maklumat dan orang palsu. kita ada cara nak menang pru 13. semuanya terletak pada pilihan rakyat. rakyat yang ada berdaftar dengan spr. rakyat yang datang dan tunjuk IC biru dekat spr. 

spr itu adil dan saksama dan yang pegang IC biru itu tidak perlu permit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...