dupavisitometer

wanita umno johor jangan terpisah dengan realiti

petikan sinar harian / 26 dis 2011

  1. Malah ketuanya Datuk Sharifah Azizah Syed Zain yang juga Ketua Wanita BN Johor berkata, percaturan politik pembangkang yang bertunjangkan kepada fitnah dan pembohongan menjelang Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) kini telah terbongkar.
  2. Sharifah Azizah menyelar usaha pembangkang yang mahu menukar kerajaan dan memberi amaran bahawa pertukaran kerajaan daripada BN kepada pembangkang bakal menyebabkan negara ini 'porak-peranda'.
  3. "Negara ini akan porak-peranda jikalau pembangkang memerintah, disebabkan mereka (pembangkang) tidak ada pengalaman sebagaimana yang dibuktikan di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah," katanya.

=========================================================================

kasihan betul dengan pergerakan wanita umno johor dapat ketua sharifah macam ni. kalau ketua dah terpisah dengan realiti, apa macam dengan ahli-ahli pergerakan? ini yang macam tak betul dengan statement dan aktiviti pembodohan minda yang kat atas tu:-

  1. apa yang fitnah? apa yang bohong? membongkarkan rasuah 250 juta? rasuah khir toyo? bohong pasal laporan audit? laporan audit sapa yang buat?
  2. porak-peranda? siapa yang buat onar? porak peranda yang 50 tahun sebelum ini dalam pemerintahan pembangkang ke? aii..ni fikir ikot mana ni?
  3. apa yang porak peranda kat negeri pembangkang? biasa ajer..hidup mcm biasa jer...tak porak peranda pun. rasanya, yang banyak bikin isu dan bikin kecoh ngo-ngo bertopengkan umno jer yang buat kacau kat p.pinang ngn selangor. tak baca paper ke ketua wanita umno johor ni? otak dah tinggal sebelah ke?
rakyat ada otak boleh menilai dan berfikir. mana realiti, mana dogma, mana tipu daya, mana dakwa-dakwi kosong, mana yang betul, mana yang tidak. kasihan, i don't want this kind of leaders to lead me. sorry.

we based on reality. for better malaysia. for better democracy. less corruption. more power to the people. we are the boss. what we think, matters. penyokong ngko air dah masuk kepala. pity them to listen to this lie and crap. crap one. crap two. crap three. crap four. nothing but crapp shitty crap.

sumber:
johor tidak terpedaya 'gelombang fitnah' pembangkang - sinar harian / 26 dis 2011

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...