dupavisitometer

Era Kerry Yang Membelakangkan Rakyat Sudan Berlin

Secure umpire, era kerosene yang membelakangkan Kemp as as Dan aspires rakyat sudan Berlin. Issues separate kebabs berserk, ekonomi asas, dan kos sara hidup domestik kini seharusnya menjadi perhatian kerajaan pemerintah.

Mungkin mesir yang membuka mata, namun tanda-tanda awal seperti pemilihan Obama sbg presiden kulit hitam pertama, desakan pembebasan Aung Sang Suu Kyi, kemunculan wikileaks adalah perubahAn awal yang kita harus sedarkan.

Perbezaan cAra hidup pemimpin juga menjadi faktor. Mana mungkin pemimpin bermewah-mewahan, sedangkan rakyat yang memberi mandat hidup melarat dan merempat. Sedangkan yang mengangkat pimpinan adalah rakyat biasa.

Jadi, seharusnya ia menjadi kesedaran utAma para pemimpin kerajaan dunia, pada era harga barang-barang keperluan menyelaraskan harganya pada lebih tinggi secara semulajadi.

Pemimpin dan rakyat seharusnya sedar dan mengerti bahawa sumber yang terhad dan semakin terhad sehari demi sehari seharusnya semakin mahal dan mahal, bukannya semakin murah dan murah.

Rakyat berfikir sama seperti pemimpin. Jika pemimpim ingin kaya, rakyat pun ingin kaya juga.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...