dupavisitometer

ini kena komen sebab bodoh sangat (idiot buzz)


aku paling kasihan orang dalam malaysia ni adalah golongan artis. walaupun banyak yang cerdik pandai dan pandai bawak diri, banyak juga yang senget dan biol serta idiot dalam menjalani hidup sebagai artis. lama dah aku peratikan dunia artis yang hanya kemilau dek cahaya jahil, dan kemarau intelek (untuk kebanyakan artis laa..)

sebagai contoh, tenampaklah sangatnya idiotism dikalangan artis (che wan + abby) dan juga peminat-peminat tegar memey-norman-abby dalam peristiwa perkahwinan rafflesia-taja-mutiara-vera-wang-taja-baju-jimmy-choo-taja-kasut.

ianya amat idiotic sehingga che wan yang pada aku dah taraf professional and international celebrity pun boleh tertelan sama sindrom idiotism perkahwinan memey-norman ni.

sebagai contoh, boleh sambung baca di link bawah ni:-

dah baca? nampak tak jalinan idiotism artis-artis melayu lebih kurang macam ni 'chef wan-ko-dengki-anak-ko-kawin-tak-kena-taja-ke-sampai-nak kutuk-orang-lain-kawen-sampai-kena-sound-dengan-kakak-norman-yang-english-hancur-pasal-ada-sorang-lagi-idiot-nak-masuk-campur? wakakakaka...

macam juga cerita mat sabu-mat indera, diharapkan idiotism yang macam ini dihentikanlah untuk  ketenteraman minda awam sebab samada korang bersuara atau tidak, ianya tidak mengubah apa-apa fakta dan peristiwa.

we demand our celeb & public figure to act smart and leave the idiotism for good. idiotism is overcrowded enough for our politicians. we do not need yours.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...